29. jul. 2011

Små lopper.... både af den ene og den anden slags!

I skal lige se mine små lopper... Johanne er jo lige pludselig blevet stor, når hun kan sidde i en højstol (hun fik ny i går i fin rød farve), og storebror Jeppe bliver jo bare kæmpe stor ved siden af :)
Er de ikke dejlige??


Og så langt kommer Johanne omkring nu...


Ups, hjælp mig....



Her er Jeppe ude og køre på sin seje motorcykel:


Se en loppe der kan bage...


Min lille tømrer:


Var i en lille genbrugsbutik, hvor jeg fandt nogle andre lopper, nemlig disse pude- og dynebetræk - kunne ikke stå for dem:



Nu må jeg se hvad jeg finder på at lave dem til - glæder mig!

Det var alt for i dag. Hygge hejsa derude :)

1 kommentar:

  1. ORV, hvor er de altså bare blevet store, de dejlige børn du har dig!! WOW! Og godtnok nederen at sidde fast under en sofa - det kender vi vist alle, hehe!
    Tak for skønne billeder og update på dit liv så langt væk!
    Ha' en genial sommerdag!
    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet