26. aug. 2011

"Hvorfor 'Det grønne får'"?

Det er jeg da blevet spurgt om nogle gange. Hi hi...

Svaret er meget simpelt: da jeg tænkte på, hvad bloggen skulle hedde var virkelig på bar bund, for jeg syntes at alle andres blogge hed noget sejt/sjovt/smart - men så poppede det bare ind i mit hoved "du kan godt lide får (hi hi) og din yndligsfarve er grøn"... tja, hvorfor så ikke kalde bloggen for 'Det grønne får'? Så nu hedder den sådan.. for som jeg plejer at sige "noget skulle den jo hedde".

Jeg er så i den heldige situation, at jeg kender Jane (Brilleting) og jeg spurgte Jane om hun ville tegne 'det grønne får' - og den skønne kvinde som hun jo er, sagde hun straks ja... (jeg elsker Janes tegninger så hun var et oplagt valg) - og jeg er glad for at hun sagde ja.

Se her hvad hun har lavet til mig:




Er de ikke mega-fine?
Tak, til Jane.
Nu skal jeg så bare lige have pixels and what have you til at passe med designet på bloggen - og det skal jeg lige bruge lidt tid på... når jeg engang vinder noget af det :)

1 kommentar:

  1. Åååårh, hvor er du bare sød, Janni!! Og fåret klæ'r altså bloggen ret godt, synes jeg!! ;-)
    Smider lige lidt tid og god karma i din retning!!

    Masser af kram fra Jane

    SvarSlet