27. sep. 2011

Mig fra A-Z

Jeg vil også gerne lige være med på denne lille blogleg.. synes de er meget sjove og man kan jo altid lære noget nyt om andre:

Mig fra A-Z

Age: 35
Bed size: 180x200 cm.
Chore that you hate: Pt. er det at vaske sutteflasker af... det er heldigvis snart overstået..
Dogs: Ikke til mig, tak. De er da søde nok, men jeg har ikke lyst til at have en i huset - desuden har jeg allergi overfor hund, kat og hest (og sikkert meget andet dyrepels)...
Essential start to your day: Kaffe, må jeg jo nok tilstå, men jeg har også to mindre børn, hvoraf den ene snakker MEGET om morgenen ;)
Favourite colour: Grøn.
Gold or silver: Sølv.
Height: 165 cm.
Instruments you play(ed): Gik til guitarundervisning.... men stoppede da den gamle lærer blev ved med at fortælle historier i stedet for at undervise os :)
Job title: Technical writer.
Kids: Jeppe (08) og Johanne (11).
Live: Struer (siden 2005)
Mother’s name: Ellen Margrethe (er dog altid kun blevet kaldt Grethe)
Nicknames: Trunte (her kommer min mor igen ind i billedet - samt en enkelt kollega!!).
Overnight hospital stays: 2 gange - da mine børn blev født.
Pet peeves: ... kan ikke lige komme på noget....
Quote from a movie: Fra filmen 'Contact' Ellies far siger følgende til hende om universet: "If it is just us, it seems like an awful waste of space".
Right or left handed: Venstrehåndet (til at skrive altså) ellers er jeg ambidextrous (eller hvad det nu må hedde på dansk - altså bruge begge hænder til lige meget).
Siblings: En dejlig, dejlig storebror.
Time you wake up: Som regel når Jeppe kommer dappende ind til os om morgenen ca. kl. 06.00.
Underwear: På toppen noget der støtter og på bunden noget behageligt i bomuld ;)
Vegetable you hate: Bladselleri er jeg ikke tosset med... men det ryger da ned.
What makes you run late: Det er nok egentlig mest planægningen den er gal med...
X-Rays you’ve had: Det er vist kun tænderne der har prøvet det.
Yummy food that you make: Grøntsagslasagne... nåh, ja, jeg synes da egentlig det meste af det jeg laver smager godt.
Zoo animal: Elefanten er min favorit.

Ha' en dejlig dag derude....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar