27. jun. 2011

Gone HAMA...

Har så genfunden en af glæderne fra barndommen... ja, hvad mon det er?? Jo, det er selvfølgelig at lege med Hama-perler. Det er bare så hyggeligt.
Jeg har set så mange fine ting på nettet - en simpel søgning på eksempelvis 'hama+ugle' (billedsøgning) giver nogle gode ideer til hvordan, man laver nogle søde motiver.
I går var vi inviteret til 3-års fødselsdag hos Liva som Jeppe har gået i dagpleje med, og hun ønskede sig noget med 'Hello Kitty'. Det blev dog til en sommerkjole med blomster, men noget med 'Hello Kitty' skulle hun have, så jeg lavede et uro med 'Hello Kitty' og hendes navn - altsammen i Hama-perler. Her er resultatet:


I min nyfundne glæde ved Hama-perlerne har jeg lavet bogstaverne i mine ungers navne som jeg skal have lavet til uro til deres værelser. Derudover er det bare blevet til lidt leg med farver:


Hvis det er længe siden, du har leget med Hama-perler, så kan jeg kun sige 'spring igang' - det er så sjovt! Ikke mindst sammen med ungerne :)

God dag derude....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar