25. jun. 2011

Mit allerførste hækleprojekt... al begyndelse er svær!

Hele grunden for at lave denne blog var egentlig at vise mine krea-ideer frem for omverdenen - tak til Jane (Brilleting) for ideen til at lave en blog - jeg har fået så meget dejlig inspiration fra alle jer derude i blogland, så jeg håber at kunne gi' lidt igen - meeeen... det varer nok liiige nogen tid inden mine 'produkter' er så gode, at de faktisk ville kunne inspirere nogen :) I kid you not :)

Så tilbage til hækleprojektet... Jeg besluttede mig pludselig en aften for, at jeg ville begynde at hækle - altså lære det først og så komme i gang, for det er jo ret hyggeligt, synes jeg.
Ak ja, en lille simpel hagesmæk var startprojektet efter der var øvet lidt forskellige typer af masker. Hagesmækken er brugbar - lad mig sige det sådan - ja, Johanne tror jeg i hvert fald ikke har noget imod at bruge den - hi hi!

Her er den:


Opskriften som jeg har forsøgt at følge er fra en af Else Kraghs opskrifter i Hæklebogen fra 1980. Mange fine ting deri.
Jeg er glad for, at jeg er kommet igang med at hækle... det er skønt at producere noget. At jeg så er blevet over-mega-meget inspireret af at kigge på alle jeres ting derude har så gjort, at jeg har 1000 ideer i mit hoved og at jeg skal igang med alt muligt.... det er jo kun skønt!

Flere tanker vil følge....

God weekend.

1 kommentar:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaah!! Hvor fedt er det lige at se dig her i blogland!! NICE!! Og så har jeg ovenikøbet fornøjelsen af at være din ALLERFØRSTE læser!! :-D
    Glæder mig vanvittigt meget til at følge med og se hvad du finder på ... er nu sikker på at du også kan inspirere og dit første hækleprojekt lover gode tider for dig og hæklenålen som samarbejdspartnere!! :-D
    Fik jeg liiiige sagt at jeg glæder mig til at følge med?!! HELT VILDT!!
    Og tak for de søde ord, forresten - det er da alt for galt!!

    Ha' en helt fantastisk aften, skønne Janni, og hils de skønne unger!!

    Masser af kram fra Jane

    SvarSlet